Sisteme CRM pentru relatia cu clientii

Acesta este un curs practic care se axeaza pe solutii concrete de optimizare a proceselor si fluxurilor de lucru in relatia cu clientii. Complexitatea tot mai mare a interactiunilor cu clientii face ca organizatiile sa aiba nevoie de o infrastructura complexa pentru gestionearea activitatii si a proceselor, care sa fie flexibila, extensibila si scalabila si care integreaza aplicatiile front-office cu procesele si datele de back-end.

 

Din temele prezentate:

  • Definirea proceselor de business pentru relatia cu clientii. Identificarea functionalitatilor CRM care acopera cerintele de business.

  • Tipuri de solutii CRM si valoarea pe care o aduc in organizațte. Criterii de selectie a unei solutii CRM.

  • Componentele unei solutii CRM si metodologia de implementare.

  • Managementul activitatii in oragnizatie printr-o solutie CRM. Atribuirea de roluri si permisiuni.

  • Automatizarea centrului de Customer Service.

  • Urmarirea fluxului de actiuni vanzare/post-vanzare. Trasabilitate status facturi si plati. Sisteme de notificari.

  • Analiza datelor si generarea de predictii printr-o solutie CRM.

  • Definirea unor indicatori de performanta pentru procesele CRM.

  • Evaluarea impactului unei solutii CRM asupra activitatii departamentului in contextul intregii organizatii.