Alexandra Cernian
Lector universitar. Senior consultant. Digital/IT Expert
0744 632 031
Sisteme CRM pentru relatia cu clientii
Acesta este un curs practic care se axeaza pe solutii concrete de optimizare a proceselor si fluxurilor de lucru in relatia cu clientii. Complexitatea tot mai mare a interactiunilor cu clientii face ca organizatiile sa aiba nevoie de o infrastructura complexa pentru gestionearea activitatii si a proceselor, care sa fie flexibila, extensibila si scalabila si care integreaza aplicatiile front-office cu procesele si datele de back-end.
Din temele prezentate:
-
Definirea proceselor de business pentru relatia cu clientii. Identificarea functionalitatilor CRM care acopera cerintele de business.
-
Tipuri de solutii CRM si valoarea pe care o aduc in organizațte. Criterii de selectie a unei solutii CRM.
-
Componentele unei solutii CRM si metodologia de implementare.
-
Managementul activitatii in oragnizatie printr-o solutie CRM. Atribuirea de roluri si permisiuni.
-
Automatizarea centrului de Customer Service.
-
Urmarirea fluxului de actiuni vanzare/post-vanzare. Trasabilitate status facturi si plati. Sisteme de notificari.
-
Analiza datelor si generarea de predictii printr-o solutie CRM.
-
Definirea unor indicatori de performanta pentru procesele CRM.
-
Evaluarea impactului unei solutii CRM asupra activitatii departamentului in contextul intregii organizatii.